Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya

Gick upp för ett tag sen, men vaknade tidigt idag bara för Kristoffer har blrjat jobbat igen, men somnade om, så sov fram till lunch, han kom hem ensam idag, och det var så jälva skönt. Det var planerat idag att jag skulle träffa Mimmi, men vart inte så, får se om hon och jag ses imorn istället, det ända jag har planerat idag är att gå och köpa toapapper haha! Sen laga mat..!

Om 16 dagar fyller jag 19 år, inte för det är så jävla kul ålder att fylla år så, men ändå! det är ändå min födelsedag, födelsedag som födelsedag. haha! Tur att det är på en fredag så då ska vi dricka och ut och festa. veckan efter fyller Mimmi också 19 år så blir nog party då också! Jag har redan kommit på vad jag ska köpa till Kristoffer när han fyler år, men han fyller ju i Maj så det är ett ba tag tills det..

Nu ska jag gå och kolla på tv, sen kila iväg till afären..
hoppas ni får en bra Onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0