Ett svårt val.

Antagligen är jag vkar på min praktik, där dom behandlar mig som diskare eller så byter jag till där Mimmi är, Tomas Brolins restaurang, asså där är är det hur bra som hälst, om jag ska lysna på vad Mimmi säger, men hållå JAG kan inte mycket alls... är osäker på mig själv, rädd att göra fel, treiv inte ute på resauranger eller krogar.. vill hällre vara i skolan och laga mat...! Där jag trivs..
Ibland vill jag inte sluta skolan bara för där är jag trugg och där vet jag vad som händer, Nu när jag kommer ut i vanliga livet efter skolan, vad händer då? jag kommer inte våga söka jobbpå en restaurang ju.. jag är för FEG för det..... paniiik.

Hur slutar jag vara osäker på mig själv, rädd att göra fel. och allt jag nu är rädd för.. Hjälp någon..

Nu ska jag gå och tänka på det här, och fatta ett beslut...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0