Close your eyes

Onsdag idag, och det betyder att idag ska vi tvätta, tråkigt men sant, ska snart gå och handla också! har dok inte så mycket i kylen just nu, men snart blir det ändring på det. En skön sak idag är att Kristoffer har fått löneförhöjning. Grattis älskling, sen i feb har han jobbat på zoovillage i ett år, tänk vad tiden går fort. Mimmi kommer om ett tag då ska vi bara ta det lungt och prata, kanske planera en ålandsresa, skulle sitta fint. får se hur det blir, imorn fyller Mimmi år, så då blir det kanske en krogrunda för att fira henne, men det beror ju på hur praktiken är, hur jag börja och hur jag slutar. hoppas på att jobba dag..!

Sitter här och är lite nere , kan inte fatta att  Heath Ledgers är död, en så jävla bra skåderspelare. Typ den ända skådespelaren jag känner till. Är inte så bra på känndisar direkt, medans Kristoffer kan varenda kotte så sitte rjag där som ett frågetecken, medans har försöker förklare, men Heath Ledger är nog den ända jag kan, haha
ibland känner jag mig lite smått blond, har kollat på hur mycket filmer som hälst, men kommer ej ihåg vilka skådespelrna är. shiiit. måste få bättre minne.

Nä nu ska jag gå och plocka upp lite i lägenheten, sen kommer mimmi så får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0