Älskling..

Det finns en människa jag saknar grymt mycket  och det är Josefin Andersson, Hon ställer alltid upp för en och alltid glad, Hon är en sån persson jag kan ringa mitt i natten och bara saga att jag inte kan sova, Hon hjälper en i svåra situationer och förklara för en när man inte förstår, Hon har funnits för mig nu i några år, och dom åren har jag bara växt. från en myra till en elefant, haha!
Jag vill aldrig missta dig Jossan, aldrig, du betyder grymt mycket för mig, det går inte att förklara.
Kärlek är ett ord som många kan, men jag har något som är bättre, men har inte kommit på det än, när jag gör det så kommer jag berätta det för dig. Hur ska jag någonsin kunna förklara hur mycket jag älskar dig.. jag ka inte förklara, det är för svårt, orden går inte att hitta..

En sån som du är det svårt att hitta, men jag hittade dig, vill aldrig missta dig.

Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Jossan

åå du är gullig, de va alla ord jag behövde göra just idag. saknar dig också och älskar dig till tusen, men det vet du.. vänner always ;)
pussar

2008-01-12 @ 17:04:19
URL: http://josefin88.webblogg.se
Postat av: Jossan

blir de nånting på lördag? ska jag komma lr, utgång typ lr? puss

2008-01-13 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0