Var dig själv, alla andra finns redan...

Nu har man suttit och kollat på filmen jag laddade hem, inte någon höjdare direkt. Och så har ajg pratat med 2 klass kompisar som befinner sig i Teneriffa på praktik, så det var kul att prata lite med dom, skönt att dom kommer he mnästa vecka. har saknat dom faktiskt. Men nu så funderar jag på att gå och rulla mer negerbollar, så Kristoffer får gotta i sig dom när han kommer hem, kanske är bäst att ta fram mat också, en ikväll är det ju Gossip Girl och Carolina Gynning på tv, tråkigt nog har jag ju redan sätt på Gossip Girl , men de tär ju så braaa!. Sen hoppas jag på att David från praktiken ringer och berättar att jag har praktik imorn, vill vill vill.. Annars kommer jag bara ligga framför tvn imorn också! 

Längtar tills nästa vecka då jag har lov, då ska ja gåka och hälsa på mormor & Morfar vara där några dagar, sen träffa Jessica , korre och Jossan, sen kanske blir någon utgång i Uppsala, har ju inte varit ute där sen Snook var på Lotus. och det är lääänge sen kan jag säga.. Får också hoppas på att träffa syskonen och mamma.  Men längtar grymt mycket efter mormor, <3..Undra hur jag ska hinna allt på en vecka....!

Kommentarer
Postat av: Jossan

me love you

2008-02-12 @ 22:40:20
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0