to die for...

Söndag, och det betyder städa lägenheten och då menar jag ordentligt, har skurat, damsugit och dammat av alla hullor och skåp. så nu är det fint här igen efter fredagens fest. Ska snart gå och panta burkar med kära Kristoffer, sen ner till tvättstugen och tvätta kläder, sen bara vänta, kanske laddar ner någon film och kollar på medans tvätten är nere i tvättstugan..!
Skulle ha åkt hem till mormor idag men vart inte så, tråkigt nog, saknar henne så mycket, men om jag får tid i veckan så åker jag dit. Och det lovar jag på hela min kropp..
Älskade Kristoffer sitter och kollar på tv, ska gå dit och mysa med honom innan vi två går ut i kylan och ska panta burkarna..
Älskar söndagar, det är en dag som man känner men får slappa på.. hehe. älsklingen och jag sov till kl 13 idag .. :S hehe ändå har vi hunnit göra så mycket.. ojoj..
Får se om Mimmi kommer hit en snabbis ikväll också, hon skulle kolla på lägenheten som hon kanske ska hyra :).. hoppas på att få följa med och kolla på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0