Sweet love of mine!

Det är vår ute och jag hoppas på att den stannar, vill absolut inte ha nå mer snö. Och jag längtar grymt mycket till sommaren, det kommer bli helt klart mitt livs bästa sommar. Studenten och allt. shiit.. Satt och kollade nyss i min och kristoffers kalender, mest jag som har skrivit i den.  Så här ser det ut fram till studenten.

Idag Alla hjärtnas dag.
nästa vecka har jag lov.
Den 8 Mars är det internationella kvinnodagen.
Den sista april måste jag lägga undan 400 kr till min student klänning.
Valborg
Korre fyller 18 år.
Kristoffer fyller 23 år. <3
Italien resan med klassen. borta 3 dagar
Morfar fyller år
Studentskivan (kanske)
5 Juni STUDENTEN
20 juni Midsommar . och ska firas hemma hos Mimmi
...

Ååå vad jag vill ha sommar.
När nu ska jag leta efter lite jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0