So Beautiful.

Sitter här med ett glas oboy och kollar på våra bästa år, är helt beroende av den serien, fast den inte äns är bra, så dåliga skådespelare, hehe. men aja. Sen är det ju fint vader ut också så funderar på att gå ut och gå en sväng. Har pratat lite med mamma på sms idag, glad. berättad eatt jag skulle till våla på lovet. så ska hem och hälsa på nå dag också! fick veta att syskonen är hemma hos mamma så.

Torsdag - praktik, eftelyst
Fredag - prakrik, utgång och kanske fest i Uppsala.
Lördag - praktik kanske, har blivit bjuden på fest i våla, 18 årsfest. får se..
Söndag - bakis, kaske hem till mormor eller hem till mig själv i stockholm
.

Vet inte hur veckan ser ut med det där är ett kanske, annars får jag se vad som händer, har ju så mycket saker planerat, och hatar värkligen praktiken som är på helger. får ju ingen fritid alls ju. missar ju massooooor..
Ska förörka skriva på mitt CV ida gockså, båst at tgöra det nu, sen kolla lite sommarjobb. och nå resa, billig.. Någon som vill utomlands med mig? i slutet av sommaren? hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0