sleep tight!

Utgången i fredags var okej, spårade ut på slutat av att Mimmi & jag började bråka, inte kul, men blev bra till slut, Kristoffer kom och mötte oss mitt i natten, känndes bra och tryggt. kunde inte sova när jag väl var hemma i sängen.. blää!
Idag (lördag) har jag bara tagit det lungt, vakande ganska sent, mimmi drog till praktiken sen väl uppe gick jag och Kristoffer ner på stan, handlade linsvätska och jag fick en as snygg kappa. (bild imorn om jag orkar) men det var på rean, skulle kostat 1200 kr men fick den för 400 kr, Ett galet bra köp.. tack älskling <3. sen gick vi hem, kikade förbi komsum, köpte päron och bree ost, sen potatissallad & rostbiff. mumsi! Har kollar på tv hela dagen sen vi/jag kom hem från stan, en riktig slapp dag.. och nu (söndag) är det dags att gå och sova klockan börjar närma sig 01.23 och jag lär kanske upp tidigt imorn , för mormor & morfar kanske kommer. wee..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0