Power.. helg..

I fredags på praktiken var det after ski tema, var jätte mycket som skulle fixas innan alla gäster kom, bandet övade och jägermeister tjejerna delade ut massa saker, plus jag fick hålla på med bkåbärssoppan, Mimmi stod ute i kylan och delade ut blåbärsoppan medans jag var inne i köket och hjälpte till med maten. sen efter ett tag fick jag också gå ut i kylan och dela ut drink kort, som jag ger till olika folk, så dom kan få en gratis drink, samt öl eller vin, fick några själv också! Träffade Dr Alban, hehe! och råkade komma in på toan när Tomas Brolin stor och pissade. full och glad. hehe! Fick sluta vid 00.00 . Så då gick Mimmi och jag hem, skulle gå ut men vi orkade inte, så vi gick till donken och käkade sen sov.

Igår på praktiken (lördag) var det nå tjejkväll med massa sexexperter som skulle komma och prata sex och sånt, så klart skulle dom ha GI- mat. så sallad vart det. sen helt plöstligt var hela restaurangen full .. och helt plöstligt vart det mycket att göra, men fick allt gjort. + mycket beröm av David.. hehehe.. Kom från praktiken vif 00.20 då kom Kristoffer och mötte mig, väl hemma gjorde vi pommes och satt och kollade på en film (Cloverfield 2008). sen kom vi i säng kl halv 3 i natt..

Idag sov vi länge, sen gick vi och pantade alla pantburkar, senare gick vi ut på promenad, handlade lite mat, och nu sitter vi här hemma ska snart åta sen bara ta det lungt och mysa..

image574

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0