Måndag.

Våra bästa år sitter jag och kollar på just nu, medans jag driker ett glas oboy, idag är det mycket som ska göras, vika tvätten sen igår, diska, gå till polisen och fixa pass, och gå och handla havregryn, ska baka negerbollar idag, igår kväll bakade jag bullar, får se om jag gör en till bullsatts idag. Sen så ska jag förörka få tag på hela klassen idag, informera om studentskivan och o, dom vill eller ej. har fårr tag på 4 personner, en av dom vill inte. Men får se hur det blir. Sen senare ikväll kommer Kristoffer bror hit och då ska vi käka bullar och spela tv-spel, sen får vi se om han sover här eller åker tillbax till regamentet (han är inne i lumpen). Sen så ska jag ringa Kristoffer mormor idag också, och gratta henne, hon fyller nämligen år idag. Grattiiiis..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0