Kärleksförklaring

Alla hjärtans dag närmar sig, och det är en sån dag som jag tycker att man ska fira alla dom man tycker om. Spelar ingen roll hur bara man berättar hur mycket den / dom perssonerna betyder. Singel eller inte, det finns flera människor i din omgiving som man kan fira på alla hjärtans dag, tex familjen, släkten, pojken, vännerna och varför inte husdjuren. Det behöver inte häller vara värsta dyra middagen men limo och aftonklänning, kan lika gärna vara ett kort man har ritat själv, en påse godis (gele hjärtan), underkläder, perfym eller varför inte en trevlig myskväll med film och ljus. Alla hjärtans dag behöver inte vara så stort. Jag själv ska i år ha praktik, så jag ska nog bara rita ett kort sen får vi se vad som händer när jag kommer hem på kvällen. Levande ljus ska jag ha..! Sen ska jag bara ringa eller något till min familj och gratta. Alla hjärtans dag är till för alla

image555

  

Kommentarer
Postat av: Jossan

och jag ska jobba natt på hotellet.. KUL

2008-02-11 @ 17:16:15
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0