In your face

Dagen går ut på idag att städa och ta det lungt, fick ett samtal från Ida nyss dom kommer inte hit ikväll så det blir bara Mimmi och jag. men vad gör det? Inget, vi har kul ändå! Undra vad jag ska ha på mig?! Har en bra nyhet också att berätta jag har bytt praktikplats. känns kanon bra. Är på samma ställe som Mimmi, och det känns bra, och dom ville ha mig där också så! :D.
Idag till midda blir det donken, mumms vad gott, ringde och frågade Kristoffer om vi kunde äta där idag, hehe, men vi får se kanske blir en pizza istället.
Sen efter maten ska jag bara slappa tills Mimmi kommer sen blir det party. Någon som vill med?
Sen imorn kanske jag åker till mormor och hälsar på, får se..
dags för en kopp te nu.

Kommentarer
Postat av: Jossan

kom hit imorrn sen:P om du har tid

2008-02-01 @ 15:07:26
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0