I have the pussy so i make the rules.

Igår efter praktiken vart det en snabbis på treet med Kristoffer,Pejje,Henke och Jocke. var ganska kul, jag drack dom inte något, medans dom andra gjorde det. hehe! Sen efter ett tag drog jag och Kristoffer till donken för att käka (tog med hem) sen väl hemma så kollade vi på tv, sen gick vi sov, kunde typ inte sova för dom över oss hade musik på högsta volym, men skickade ett sms och sa till dom, så då vart det slut på musiken, hehe

Idag får man studiebidraget. jippiii..
Ska snart be ge mig till praktiken, där det blir en full kväll med grejer att göra. jobbigt..
Så får se när man slutar ikväll.. hoppas inte på sent, sen så kommer Mimmis morfar och äter där ikväll, kul..
Imorn är det sista dagen på praktiken, då blir det marängtårta med hallon som jag & Mimmi ska göra. sen blir det PARTY på hög nivå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0