hun' my sweetest hun...

Äntligen hemma, har varit i Uppsala idag med syskonen, vi tog en fika på stan, sen gick vi runt och kollade, slösade inga pengar alls. rädd nöjd. hehe! Men hittade massa saker jag ville ha, men jag slösade inga..! Efter jag var och lämnade syskonen hos mamma, så sa vi hej då, och sen gick jag ner på stan igen, för jag missade 15.00 bussen. så fick gå en hel timme till på stan, men det gjorde inget. Väl på bussen läste jag bok och hade det mysigt, tog tunnelbanan hem och slängde mig ner i soffan, När Kristoffer kom hem så myste vi lite och sen knatade vi till afären, handlade mat så nu är det inte tomt längre..
Har ätit pizza för ingen av mig och Kristoffer orkade laga mat, och nu sitter jag här och ugglar medans han spelar tv-spel.
Har haft det suveränt hemma hos mormor och familjen. längtar faktiskt lite efter mormor nu. Imorn blir det praktik tror jag om han hör av sig. dom behövde ju hjälp.. annars kanske en utgång. beror på.. aja nu ska ajg inte sitta här och babbla..


image579 image580
mys med syskonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0