Happyface..

Det är måndag och jag har sportloov, känns hur bra som hälst, sov värkligen ut idag, vakande kvart över 12. heh då ringde morfar och väkte mig, sen kom Kristoffer hem på lunchen, så vi satt och kollade på luftens hjältar. hehe..
Ska sanrt vika tvätt och diska, sen börja packa, imorn åker jag hem till Östervåla och hälsar på mormor & morfar, vi ska till Valbo och handla, sen får vi se om jag åker ner till familjen lövgren och hälsar på. saknar ju Fanny så himmla mycket..
Får se hur många dagar jag blir kvar i Östervåla, men får se om jag går till praktiken nu på lovet, jobba igen några timmar, är ju roligt uppträdande där på fredag. hehe. Dr Alban. hehehe... men får se, David tyckte det skulle var kul.  Ska höra om sommarjobb där också senare..

SPORTLOV ÄNTLIGEN..

image575 
(Bilden är från  ifredags när det var after ski)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0