Baby, you're driving my crazy



Har nu under en längre tid gått och haft ont i äggstockarna, det går lixom inte riktigt att förklara, men när jag förklarade för en tant på gyn i östervåla, så sa hon direkt att jag skulle ringa akademiska i Uppsala, för att kolla med ultraljud om dom såg nå sår, blåsor, om nu det var så kunde det vara alvarligt. Så nu har jag en tid på måndag, men är så himmla orolig.
Tänk om det är något, typ att det är försent att fixa så jag nu inte kan få barn i fam tiden, jag skulle gå under om det nu är så. men får hoppas att det går att bota av någon tablett..!
Pratade med mamma om det också, hon sa att det kunde vara nå stadie till cancer, men om man fick veta det i god tid kunde man typ bota det.. asså jag kom inte ihåg vad mamma sa att det kunde vara, men min mamma hade haft det. typiskt nog :(, men hon han ni god tid och ta den/dom tabletterna.. tur det annars hade jag inte funnits här i dag. Inte minna syskon häller.. Aja ska dit på måndag, håll tummarna...
Det är inte någon kul värk, smärta jag har, inte alls, men snart kanske det är över. hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0