Alla Hjärtans Dag.

Denna dag var planerad, jag skulle ha praktik och skulle inte vara hemma förns kl 00 inatt, men nu har jag inte fått tag på köksmästaren eller någon som jobbar där, så vet inte när jag börjar, och jag tycker ju att dom borde ringa upp om nu jag ska komma. Men får se om nu dom inte hör av sig, så ska jag gå på en lång promenad i solen, funderar på att gå vid vattnet. Sen ska ajg bara vänta på Kristoffer och när han kommer hem ska jag bara h¨lla om honom, han sa nu på lunchen att vi kanske kunde käka pizza, så det blir vår middag idag, hehe.

Kristoffer, det finns bara en av dig och jag är så glad att jag fick dig, at tjag hade sån tur, jag brukar tänka tillbax den gången jag skrev till dig på lunar, hehe , sen des har vi pratat, och jag kommer alltid att minnas den första gången vi träffades, vi var ute och gick och det var asvin kallt ute, sen dess har vi varit med varandra nästan varje dag. Jag vart så ledsen när du berättade att du skulle till Norge, men tur var kom du hem efter 2 veckor, du kom hem till mig. <3 jag minns hur glad jag var när du ringde och berättade att du var hemma. jag satt på mig kläder direkt och gick hem till dig. Och nu när vi har bott med varnadra snart 9 månader om det inte är mer, så känns det så himmla bra.
ÄLSAKR DIG...

Fick ett jätte fint sms av Jossan inatt, vart så glad , somnade med ett STORT leende på läppanra. Vi får se til latt ses på lovet gumman, vill värkligen, bara sitta och ta det lungt, kolla på film och äta chips. hehe. sakanr dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0