A women´s heart...

Har nyss kollar på våra bästa år, var väl helt okej, Praktiken idag vart inställd, fick ett samtal av David (köks mästaren) att jag inte behövde komma idag, skönt. Så jag ska bara ta det lungt idag, rulla några negerbollar också, alla tog ju slut igår när Kristoffer och hans bror satt och fikade. hehe! Sen ska jag nog kolla på en film som jag har laddat hem.

Jag satt igår och kollade på outsiders, som handlade om fobier och tvångstaknar tror jag det var, aaajaa allfall tycket synd om mannen som var rädd att skada tander. tänk att inte kuna gå ut bara för att man är rädd att möta tander som ser ut att vara svaga och försvarslösa, och att man ska gör ailla dom. Eller som igår var det också en tjeje som var rädd dör rör. hallåå rör kan ju inte göra något, dom sitter ju bara fast. eller den andra tjeje som var rädd för folksamlingar, som inte kunde gå ut ut huset, inte äns gå till en matafär. :S tycker synd om människorna jag.. Har ni någon fobi eller är rädd för något?
själv är jag rädd för att gå hem ensam på kvällarna, rädd att det händer något, och så är jag rädd för mörker. men det har blivit bättre för varje år.. Det var värst med mörker när jag var liten, sov alltid med öppen dörr, men tillslut när jag fick flyta ut till garaget i Östervåla, gick det lite bättre, men nu sover jag ju bredvid Kristoffer, så behöver inte vara rädd..

image559

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0