Yo!

Juldagen vart kanon, var hemma hos Jossans syrra och käkade mat, var jätte mysigt, sen åkte Jossan & jag till Linn där Emma & Ida var, började dricka och prata, mycket mysigt!
Sen drog vi till Baren baren och där träffade jag Roffe & Crippa, hur kul som hälst, länge sen jag träffade dem, sen gick vi förbi People där jag träffade Emma & Therese <3 sa bara hej sen gick vi andra till Etage, där det var riktigt kul, kvällen slutade med taxi hem till Jossan, prata stund i sängen, mysigt!!!

Åkte hem dagen efter för att började jobba kl 13.00 träffade Neomi på tåget så slapp sitta själv, hoppade av i märsta för att ta pendeln till stockholm, mitt i allt slutade det fungera så fick hoppa av i Solna, då stöter jag på Malin Larsson från Östervåla, hur kul som hälst! väl i Stockholm, började jag jobba, gick bra!!

Igår fick jag min lön, så var till banken och satt in pengarna till min hyra!
Lönen var inget att hurra för fick prekis lön så jag klarar att betala räkning & hyra, typ 400 kr kvar som jag ska köpa mat för, plus är skyldig mamma 300 kr, denna månad blir tuff!!!!!!
Men hoppas på någon slant när man fyller 20 ÅR!!!

Idag har jag jobbat, och ätit kyckling, nu sitte rjag här framför datorn och ska gå och lägga mig, är trött!!
Börjar kl 13.00 imorn ska träffa Jessica innan jobbet och hjälpa henne att hitta nyårs klänning ;)
Sen ska jag hem till Kristoffer & packa det sista, sen börja fixa hemma för flytten!!

Flyttar på fredag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0