what comes around goes around

Shiiit.
Vilken jälva brud asså!
Och du ska kallas vänn?
Du kan göra vad du vill, men jag bryr mig inte...!

Idag har jag haft ont i mina ögon :( inte varit någon bra dag alls!

Men träffade carro på stan, sen Denise så åkte vi till Vällingby och skrev på kontrakt..!
Så nu är lägenheten MIN den 2 januari, Å fatta vad jag längtar!!!
& Denises..!

Ska beställa linser, bäst de!
Sen nu skulle jag ut med Jessica & Denise, men orkade inte, ser ju fan knappt något!
Så blir en hemma kväll. chips & cola..

Jossan jag saknar dig grymt mycket,
JAG kan inte förstå att man saknar något så mycket!
Men de e sant, du är som en drog!
Du & jag vänner för livet.
Tänk när vi är 50 + och går och händlar. hahah!
fett kul..!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0