Till Emma Larsson <3

Jag saknar förra sommaren, det var min och Emma sommar Minnen <3
Alla utgångar, alla myskvällar, och våran lilla middag med räkor & vitt vin, saknar!
Det värsta som kunde hända hände i slutet av sommaren, vi vart ovänner, vi var riktiga fittot mot varandra,
men en kväll efter studenten, ringde min mobil, efter de har det varit vi två igen, och inget ska stå ivägen för oss igen
.
<3
Saknar dig grymt mycket gumman, och älskar dig.
Älskar dig är ett STORT ord, men jag menar de!
Hoppas vi kan ses snart, snacka lite skit, dricka lite drinkar och festa gärnet på people :)
Våra tider..

Våran låt -Way i are <3

/ Madelene Lövgren

Kommentarer
Postat av: Emma

Den sommaren var ju bäst, vi hade så roligt! :) Äkta vänskap, det är vad de är.. vi har ju sett att den klarar av ett sånt där bråk.



Vi ska ses snart och bara prata massa skit :), gå ut och dansa och bara ha riktigt roligt!



JAG ÄLSKAR DIG! <3

2008-12-02 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0