Så orolig!

Jag vet inte vart jag ska börja med, men är helt sjukt orolig, pga att Jossan ligger på sjukhus :(
Fick ett sms av henne idag att hon var inlagd på sjukhus, och jag ville bara åka dit direkt :(
Jag vill inte vara här i stockholm, vill vara hos henne!!!
Hoppas det fixar sig gumman, du skulle aldrig ha ätit den där soja grejen :(
Blir & ÄR så OROLIG...!!!!
Har ringt hem till henne för att prata med hennes mamma, men inget svara där, hoppas på att få svar imorn <3
ÄLSKAR DIG JOSSAN!!!!!!!


Sov hos Carro i lördags, träffade Berra en stund, mycket kul. sen väl hemma hos Carro käkade vi mat, och kollade på lejon kungen sen somnade vi!
Söndagen käkade vi gröt till frukost, sen bakade pepparkakshus, och drack glögg.. mysigt!'
Sen åkte vi till stan och tog en fika med Hind & Marre. mysig helg..
Idag har jag jobbat, var en rolig dag att jobba på!
Jobbade med sickan & denise <3, sen efter jobbet gick jag och mötte robin & denise..
sen åkte jag hem, o nu sitter jag här och äter popcorn med smält smör på!!!

1 månad - 6 dagar kvar tills jag får lägenheten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0