Lyft fram glamouren

Har varit sjuk sen i lördags, men idag tog jag tag i mig själv och åkte till jobbet, men känner mig inte riktigt frisk än, men hoppas på att bli bättre snart!!
Denna vecka har sett ut så här, måndags var jag med Furu & Berra, kollade på film och hade det mysigt, sov hos Berra, sen tisdagen käkade vi middag och sen åkte jag hem, och kollade på tv, onsdag var jag en snabbis på stan, men orkade inte så åkte hem och kollade på tv, och sov, idag har jag JOBBAT, och sen bara åkt hem, käkat en sallad, och gjort popcorn..!!

Imorn får vi se vad som händer, är fortfarande sjuk, men ska nog träffa Berra & Furu på kvällen, kanske blir några glas vin och en filmkväll!!!


Jobbar lördag!

Ledig södag!

Jobbar måndag - tisdag sen kommer morfar och hämtar mig i Märsta så åker vi tillsammans till Östervåla.

Sen blir det fira jul. dok tråkigt att fira utan Fanny & Alexandra & Mamma som jobbar men vi får göra det goda av det bästa!!

Saknar min familj <3


Kommentarer
Postat av: mamma

jag är ju hemma julafton men jag sover vi får fira vid kl 17 sen börjar jag jobba kl 22 så en halv julis får vi och fanny och alex kommer den 25 kl 17 då firar vi tills jag ska börja vid22

2008-12-18 @ 22:16:30
URL: http://rondellhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0