Ledig

LEDIG idag, har drömmt sjuka drömmar inatt :P haha
drömmte typ att vi körde sanning & konka på jobbet med alla kunder, en jobbkamrat vart så arg att hon drog den ena tjejen i håret, haha! heeelt sjuk drömma, går ej att förklara!! haah!
vakande upp helt uppspelt hahaah!!!!
Idag ska jag ligga framför tvn, och bara ta de luuuungt, laga köttfarsås & spagetti, sen bara ta de luuungggt!!
de behöver man ibland!!!

Mitt huvud tänker bara Jossan, ska snart skicka iväg ett sms till henne, hoppas på svra <3
Saknar dig <3 vill vara hos sidg gumman!

Ledig tills på torsdag kväll, sen blir det jobb på skyddsrummet ;) bar & hjälpa till med mat, ska bli så kul, dem ville att jag skulle jobba på fredag också, men tror jag inte kan eftersom jag jobbar på sandys då från 13.00 - 18.00 & börjar 18.00 på det andra jobbet, shiit vill jobba, hallå money :)
men får se!!!!!

Nu ska jag gå och göra frukost, o sen bara kolla på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0