p.s i love you

Vart lite mycket igår för mig och Sofia, vi gick till after för att ta ett glas vin, vart bara mer och mer, vid 18.00 snurrae huvudet på oss båda och vid 20.00 gick vi till jobbet för att käka en macka, sen gick vi till en bar igen och tog ett glas vin till, sen helt plöstligt var jag hemma..
Väl hemma var det inte en dans på rosor, uchh! HATAR att bråka..

Idag vaknade jag till och från bara för n¨gon borrar under våran lägenhet, blää!
sen vid 12.00 gick jag och kristoffer på kinabuffe, inte så gott..
Och nu snart ska jag gå till jobbet, börjar jobba 15.00 - 20.00 sen ska jag bara gå hem och sova..

VARFÖR?

Kommentarer
Postat av: Jossan

va har hänt gumsan?

2008-08-05 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0