Nu är det nära.

Sitter och kollar på våra bästa år, och kan inte konsenterer mig på tvn alls,
vad är det med mig idag..?
Funderar på att gå ut och sola idag igen..
Men vill ej sola själv..

Igår ringde Sabina funt 19.00, och berättade att hon var vid Kungsträdgården på nå Blatte deluxe festivalen, hon var där med nå killkompisar, men vi gick första ut och gick sen var Sabina hungrig så vi knata förbi donken, sen gick vi till festivalen, var endel bra uppträdaden.. hehe och Sabinas vänner var trevliga, Dom trodde ej på att jag var halvchiljenare. hehe!
Sen ville jag ej vara kvar, så då gick vi hem, eller till tunnelbanan, sen gick jag hem, väl hemma kollade Kristoffer på film, och jag kollade lite jag också, sen satt jag mig vid datorn, och då vart hela min kväll/natt förstörd...
:(

Nu är det nära till ibiza.. gud vad jag tjatar om Ibiza men jag eller vi behöver komma här ifrån.
Det behöver vi verkligen Jossan..
bara du & jag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0