Men vi gör det igen.

Kick - Fest hos mig - sommar plåga fyyy

Vaknade av ett sms på Kristoffers mobil, en kompis til mig som jag föröskt få tag på as länge och jag ringer och ringer men hon svara ej, + att hon har mina grejer, sen så svarar hon bara på vissa grejer på fejjan, så klart man bli arg när man vill ha mina grejer.. Allafall jag skrev till hennes killa att jag skulle vilja få tag på henne, och han skulle kuna säga det till henne, så jag får dem grejerna, och det gjorde han lixom för att vara snäll. Hur tror du det vart, Jooo jag fick världens unskällning.. bara för jag ville ha mina grejer. och hon har ALDRIG tid att ses..
Jag tänkte lixom om hon nu var förbli stan och mitt jobb kunde hon slänga in grejerna bara.. men icce..
Men nu har jag fårr ett sms där hon skriver du får skriva till mig då 6 då så jag kommer ihåg dina saker, så jag ej barra åker hem.. HALLÅÅÅÅ, Jag kan lika gärna åka hem till dig och hämta dem om du nu inte vill ge mig dem..
ARG..

Uchh idag blir det ingen rolig dag känner jag på mig, hoppas det ändra sig nu när jag ska till jobbet.
hoppas!
Jobbar från 11.00 - 20.00 så det blir lite timmar =)

Men vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0