En ny dag, nya möjligheter!

Dagen började med att gå till banken, fixade en räkning, sen gick jag till jobbet, då jag fick gå och köpa 15 st mjölj, och jag gick först till Hemköp men där fans det inga röda så sprang till ica, där det fanns, gick till jobbet och var heöt slut, fick en varmpasta och sen gick jag och Sofie ut och rökte sen började jag jobba, har varit såååååå mycket männsikor idag på jobbet, hur mycket som hälst, fattar inte, men vi han i tid att sänga och låsa..! Sen gick jag hem, mycket bra Madde..
Väl hemma så träffade jag Kristoffer, vi gick till ica för att handla mat, och väl hemma gjorde jag mat och sen kollade på tv, och nu sittter jag här, tråkigt nog.. ska snart gå och sova, men är inte trött, men jag måste ju..!

Jobb imorn, sen får vi se vad som händer, hoppas på en lugn dag..
Vill gå på bio igen heeh så himla mysigt..

Nattinatti folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0