Det känns som en dröm, uch vad jag är lycklig

Igår efter jobbet, gick jag och sofia till treat för att ta ett las vin, denna gång vart det bara 2 glas och jag är nörjd med det.
Efter ett tag gick vi en preomenad och sen kom Sofias mamma och hämtade henne och jag gick hem, kollade in genom fönstret och såg Kristoffer sova =), smög in och väkte honnom..!
Sen gjorde jag lite mat och sen sov vi, eller Kristoffer gjorde det inte jag jag kunde inte...1

Idag gick jag upp före kl 12.00 och städade lite och kollat på tv, nu ska jag snart gå iväg till stan för att handla lite mat tills ikväll, sen ska jag jobbar till kl 20.00 sen går jag och Sofia hem till mig för att laga mat, sen blir det festivalen 080808, hoppas på det blir kul..!

Nu ska jag gå och städa lite till..

Imorn blir det östervåla tror jag, sen uppsala, träffa Jossan och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0