You're my sweetheart

Sitter här och äter vindruvor, och kollar på våra bästa år, Sjukt länge den serien har hållt på. aja!
Var går och letade efter pressent till Kristoffer kusin, hittade 2 jätte fina saker som jag skulle vilja ha. ska snart gå och slå in dom, sen vid 19.00 ska vi dit och fika, trevligt, men missar ju hemma fruarna tråkigt nog. men det är nog i repris någon dag!


Så här ser mina dagar/ veckor ut fram till studenten:

26 April Morbror Tomas fyller 41 år
30 April köpa pass. Blivit bjuden på middag hos Lisa och fira Lars som fyller år, sen fest på kvällen.
1 Maj Ledig
2 Maj ledig
10 Maj Maskerad fest i Märsta.
12 Maj Korre fyller 18 år.   alla pengar in från klassen till skivan!
17 Maj Kristoffer fyller 23 år <3
20 - 23 Maj klassresa till Italien
25 Maj morfar fyller år
26 Maj Studentskiva
5 Juni Studenten


Nu ska jag gå och klä på mig , slå in paketen och sen ta en kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0