Söndag

Söndag, och det betyder skola imorn, tråkigt nog, men det är ju inte långt kvar nu så det är bara att kämpa på!
Idag har jag och Kristoffer varit på stan, köpte ett spel, som vi ska spela ikväll hoppas jag, sen gick vi in på din sko och jag hittade ett par skor som jag vill ha på studenten, men det fanns bara i svarta, så det vart inga skor, vill ju ha vita skor eftersom jag ska ha vit klänning ! tycker inte svarta passar så bra just den dagen, men vart så kär i dom skorna, så kanske köper dom någon annan dag!
Just nu sitter jag här framför daton, och Kristoffer spelar tv-spel. jag funderar på att kolla på DHW som jag laddade hem igår kväll. grymt bra!
Sen har vi tvätt tid idag också, men inte så mycket tvätt. hehe! ORKAR inte tvätta! men aja!
Nu snart blir det dags för mat, och laga mat i den nya stekpannan (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0