Lördag

Kvällen igår började bra, men vart kort och jobbig. det började med att Sabina  kom hit, vi fixade oss, oc hdrack lite, sen sprang vi till t-centrale för att hinne in till 23.30, men då hade jag glömt mitt legg och kort hemma, så fick kuta tillbaka, sen helt plöstliget var klockan 23.40 och då var det försent, men det fixade Jennifer, Väl framme på Kitten Klubb, fick jag komma in, men inte Sabina (för full), så då gick vi till the ice, men där kom hon inte häller in så då knatade vi till donken för att få något att äta, me vart bara knas allt där också! Så jag vile bara hem, fick tillslut med mig Sabina hem, med mycket om & men, väl hemma, hände det mycket, men tillslut fick jag tag på Eddi & Anton som körde hem henne, <3 . Gick och la mig, vakande sen av att Kristoffer kom hem, somnade om och drömde en fantatisk dröm!

Idag gick vi upp någon gång vid 8 - 9 , duchade och gick ner till centralen för att möta upp familjen Karegård, gick och fikade och sen till slottet, väl där skulle vi se Basse marchera, var faktiskt jävligt kul att se. En sak jag inte kommer att glömma var orkesten, så jävla grymma! Synd bara att det var så jävla kallt.
Sen vid 14.00 träffade vi Basse och pratade, sen gick vi och käkade, sen en snabbis in på hemtx, där vi fick 2 bäddsett av Kristoffer mormor & morfar. as fina!

Nu ska jag bara gå och mysa med älsklingen, och sen kolla på tv.
Hoppas ni haft en bra dag. 

 image632 image633
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0