Jag gör det så bra!

Onsdag och det betyder ledig, så hilma skönt, låg och sov rätts så länge sen gick jag upp när Kristoffer kom hem på lunch, så nu sitter jag här uppe helt ensam, har kollat på våra bästa år, och nu kollar jag Oprah, som handlar om döden, att man vet att man bara lever några dagar,veckor,månader år, och vad man ska göra.
Vad jag skulle göra om jag visste att jag hade en dödlig sjukdom var nog att vara med min familj,resa och bara njuta av den sista tiden, men skulle också nog vara mycket nere.
Vad skulle ni göra?

Ska sanrt gå och köpa ny linsvätska, sen kanske gå lite på stan, sen bara hem och laga mat, blir julensam ikväll så det blir nog mysigt. kanske Sabina kommer och hälsar på. Är det Greys idag?
Nä nu ska jag gå och klä på mig sen kila iväg ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0