Goodbye my lover

Sov inte ett piss inatt, vet inte vad som är felet.
Så var hemma idag från skolan, har hållt på lite med projektarbetet, och städat lite, ska snart gå och handla något fika, sen hämta ut lillasyrrans spel som jag beställde igår. Sen bara vänta tills K har slutat jobbet, då ska jag nog ner dit och plugga lite, skriva ut lita saker till min bok.

Igår när jag låg  sängen och tänkte på massa saker kom jag på att jag någon gång i mitt liv skulle vilja skriva en bok, även om den inte ska ge uts i en bokhandel, hehe.
Vad tror ni?

Jobb skiten hörde inte av sig igår, hoppas på att dom ringer idag, men ska ändå skriva ett CV till Hilton och så får vi se vad som händer. måste värkligen ha ett jobb just nu. pengarna jag har räker inte till en klubba äns.. 

Nu ska jag gå och klä på mig sen bara fixa och dona.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-04-07 @ 13:37:58
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0