Äntligen

Äntligen funkar bloggen igen, har haft fullt upp dom senaste dagarna, igår var det första skoldagen, Hade samtal med läraren om hur det går i skolan och så, gick bra. Sen efter skolan gick jag och Emma på stan, vi fikade och kollade efter kläder, och jag kollade eftet skor till studenten, hittade igen, men hittade en klänning som jag hemskt järna vill ha på studentskivan..

Tiden går så himmla fort just nu det är redan April, och om 66 dagar tar jag studenten, längtar. Idag har det varit skola och bara gått på stan i det fina vädret, har köpt en bikini på Gina för 15 kr delen, så 30 kr för en bekini. bra där, sen köpte jag 2 pennor och en glass hehe! Medans jag gått på stan oc hroat mig har jag gårr och jobat på mitt projetkarbete, frågat folk och så. kanon.. men nu har jag väldigt ont i ryggen.

Imorgon är man ledig, ska på jobbinteljuv och sen bara mysa.

Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0