Äntligen fredag

Igår kväll sökte jag masså jobb på båtar, hoppas att få svar så fort som möljligt, Sköta också på SF-Bio heh! Men nu e det så att jag värkligen vill ha ett jobb, och jag vill träff människor, så jag tar det folk vill ha!
Men jag hoppas värkligen på båtjobben!

Det står mycket på schemat idag.
Packa
Äta
Åka till Uppsala!
Kl 14.30 träffa Ida en snabbis på stan.
Kl 15.00 träffa Korre utan för Åhlens, ta 15,25 bussen hem till lilla Östervåla och träffa familjen.
Jag ska kika förbi Gästis en snabbis på kvällen, och träffa dom underbara människorna.
Föröka träffa mormor & morfar.

Har världens huvudvärk idag, så det äe inte så bra att sitta och skriva på datorn, men ska snart gå och lägga mig igen, fram till när jag ska ta tåget in till Uppsal!
Om jag orkar ska jag plocka undan lite här innan jag drar, så det är fint när jag & Kristoffer kommer hem på lördagkväll,söndag dag eller Måndagmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0