you miss me, I know you do.

Kunde inte sova inatt, jag låg och pratade & pratade med Kristoffer hela tiden, fast han ville sova, haha! sen vart jag hungrig så båda vi gick upp tog varm mjölk & tunbrödsmacka, satt där nakna i sängen och åt ! haha! Sen somnade jag & Kristoffer.

Jag är sjuk fortfarande, gud vad jag missar saker i skolan, men imorn måste jag åka in eftersom jag har praktik. Kommer vara lite små strässad eftersom mina kockkläder ligger i skolan så jag måste förbi skolan innan jag ska till praktiken och sen åka ner igen på stan och springa till praktiken, byta om och sen dags att börja, kanske inte så bra att springa när man är förkyld?!
Snart kommer Kristoffer hem på lunch, (Mysa)
sen ikväll blir det IDOL..! 

you miss me, I know you do. Feelings don't lie

image268
 

Kommentarer
Postat av: jossan

i wannaaa fuck yoooooooooou(8)
hahahaha

2007-09-12 @ 14:26:48
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0