Praktik.

Som ni alla vet så har jag praktik nu, och det går upp å ner, det jobbigaste är ju att kocken pratar bara engelska/Franska, och det e jävligt svårt för mig att förstå eftersom jag är dålig på engelska och fatar 0 av Franska, tycker det bara är massa babbel..! Men nog om det, ska försöka byta plats till Orange där jag fick först. Ska ringa som imorgon. sen måst ejag ju leta efter en praktikplats nu till efter jul. som är i hela veckor i 8 veckor det betyder inge skolan på 8 veckor, bara praktik, då maste eller jag känner att jag vill ha en bra plats, jag vill ju ha på en båt tex viking line, någon av dom båtarna, typ 24 timmars eller 36 timmars, om det nu inte funkar vill jag nog ha utomlands med Thilda, men 8 veckor utomlands utan älsklingen? Hur kommer det gå? asså skolan betalar ju resan och allt har jag hört. Så vi ska kolla upp lite. Om inte det funkar blir det kanske Åre eller något..! som jag har tänkt på länge.. Mycket att tänka på nu Madde..!

Projektarbetet? Jaa hur ska ajg fixa det nu då? Alla är i grupp förutom jag för jag är ensam :/ LEDSEN, Varför ska jag behöva vara ensam? Mobbade Madde. hehe Nää men har kommit på en ide kock bok  för studenter. Men frågan är hur gör jag? PANIK...! Någon som vill hjläpa mig? några som har något på hjärtat..?

PANIK


Kommentarer
Postat av: Katja

Lycka till! Hoppas det ordnar sig för dig vännen!!

2007-09-11 @ 12:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0