"Perfekt"

Igår satt jag och kollade på ticnet.se för jag skulle kolla efter biljetter till Lars W då, men då kom jag på världens bästa julklapp till mina småsyskon, biljetter till Disney on Ice. Så när jag kommer hem till mamma nästa gång ska vi sitt också kolla på det, så kanske hon hjälper mig med att köpa dom och kanske lägger till en slant.  Ååå världens bästa julklapp. ♥. Jag kom ihåg när jag var där när jag var liten, jag bara ÄLSKADE det, har min mugg kvar.

                                                         
image279

Alla mina Disneyfavoriter är med!

Musse Pigg, Mimmi, Kalle Anka, Långben, Timon och Pumba, Alladin, Lejonkungen Simba, den modiga Mulan, Rymdjägaren Buzz Lightyear, Woody, Askungen, Snövit och den lilla sjöjungfrun Ariel. ♥

Superhjältarna ,clownfisken Nemo, hans pappa Marvin och fantastiska Doris  på den glittrande isen.

JAG BARA HOPPAS ATT JAG HAR RÅD ATT JAG FÅR FÖLJA MED



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0