Ljuspunkt!

Sov inte så bra inatt alls, nu har mina ögon börjar bli bättre och nu börjar jag se igen efter att ha sätt suddigt i en veckas tid. Men ser lite dåligt då & då, får sitta och typ blunda lite då & då, fick 20 kr av Kristoffer idag så jag ska gå och köpa nå gott, Ikväll blir det modevisning i Uppsala, så dit med Kristoffer och så ska vi försöka komma tididgt så vi får en påse med saker i, tro det var dom 20 först gästerna får en påse. haha! Sen ta tåget hem och gå och lägga sig´, skoooola dagen efter, tycker det e så tråkigt at åka in när man har 2 lektioner bara, men ska gå och höra med rektorn hur det blir med engelskan. (VILL VÄRKLIGEN KLARA DET), har nu försökt i 2 år...! Jag är värkligen kas spå ENGELSKA, Buuu för mig, men man kan ju inte vara bra på allt, och då är min svaga punkt engelska. Och det e jävligt jobbigt, för värkligen överallt pratar dom engelska...! aja jag klara det där nog någon gång..! Asså det einte så svårt att prata och förstå, det e stavningen som e svårast.. och det e ju det skolan går på, stavningen.. Men hur mycker skriver man engelska i vardagen? när man e svensk och ska jobba i sverige som kock?

Tycker ni det är svårt med engelska?
(SVARA)

image298

Kommentarer
Postat av: jossan

nej jag tycker engelska är lätt. kan hjälpa dig=)

2007-09-24 @ 17:14:26
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0