I dont like!

Var as jobbigt att gå upp idag, och det e så typiskt att lillsyrran ska bråka hela tiden, jag fatta inte att hon orkar. Men men tog 07.00 bussen fast den gick 07.15 istället så fick står och vänta en kvart i kylan, men träffade Nicole då så det var ju ku. har inte träffat henne på hela sommaren! Hade 2 lektioner idag, relion och naturjunskap på relionen kollade vi på film och mitt i filmen böjade brandlarmet tjuta så alla vi på hela skolan gick ut sen kom branbilar och så, men var ju bara falskt alarm, så där var det 5000 i onödan som gick bort. sen på naturkunskapen dissikerade vi fisk, as äkligt. :S blää! hela skolsalen stank ju, efter det hade vi en snabbis i klassråd inget viktigt alls. så ag tog då bussen hem till Österåvla somande så skönt så, sen helt plöstligt var vi i Östervåla haha!
Och nu sitter jag ensam hemma, ska lägga in en ljus tvätt sen åka och hämta lillasyrran på dagis sen blir det dags för mat.
Ååå saknar min Kristoffer <3 Vill bara åka hem till dig nuuuuu!
På tprsdag fyller Jossan år, så ska dit på fredag och ha kalas med mycker saft :) haah! sen blir det nog krogen senare på kvällen, sen har man 2 andra brudar som vill att vi ska ut på lördagen men får se om jag orkar. tror inte jag har råd häller, sen vill jag ju hem till Kristoffer också så !

Undrar hur våran studentskiva ska bli? asså ingen vet något. Men nu har Mimmi & Camilla tagit hand om det så vi får se hur det blir. Måste ju sätta igång någon gång så man kan fixa in pengar...! Studentskivor är ju inte så billgit direkt...! ungefär 9 månader tills jag tar STUDENTEN...! aja nu sa vi inte prata om det. men jag vill så jätte mycket gå ut skolan nu! Är så trött på den....!

HÖRES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0