Godnatt

Nu ska man snart gå och lägga sig, är lite trött. men ska först kolla om man har fått kanal 3 och toon disney! heh det visar sig vid 00.00 hehe!

Kollade på Babben & co idag där Magnus Uggla var gäst. han skriver blogg hela tiden han sa att om man ska hålla en blogg vid liv så måste man skriva 6 inlägg varje dag! Var inne på hans sida för ett tag sen (blogg) och kollade. jävla kul och se/läsa..!

http://Www.Magnusuggla.nu

Nu ska jag gå och sätta mig famför tvn och vänta tills klcokan är 00.00 och kolla om vi har fått tvkanalerna. hoppas värkligen sen ska Kristoffer & jag gå och sova. Mysa!

Kollade på ett tvprogram om hajar nyss, hur läskigt som hälst, men måste kolla nästa lördag också!
Asså jag är licrädd för hajar..

Gillar ni hajar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0