Fit-for-fight

Så är man hemma i Stockholm efter några dager i Uppsala. Vart utgång både i onsdags & igår, var trevligt.
Var ledig från skolan eftersom jag inte fått nå praktik plats än, så mamma & jag käkade på restauran i går och sen gick vi lite på stan. fick ett linne.. Som jag senare på kvällen hade på mig, Åkte till Emma & Veronica runt  17.00 där jag blev bjuden på mat och efter maten började vi dricka och fixa oss, sen vid 20.00 åkte vi in till stan och träffade Therese då vi efter ett tag gick in på seven. Beställde en varsin cider och sen bestod rästen av kvällen av att dansa och vi hade galet kul..!
Kom i säng runt 04.00 så idag har jag inte varit på pigg. mamma & Kristoffer ringde och väkte mig, man tog mig upp och åkte på nå marknad med mamma & Syrran , sen kikade vi förbi Ica Maxi där jag fick kräftor av mamma att ta med mig hem. Restan hem till Stockholm träffade jag Manne som skulle på kalas i Stockholm, så satt och pratade med han lite, sen så sov jag restan av vägen till Stockholm.
Har nys ätit, sen ska vi kolla på film och ha mysigt.


image261

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0