Cha.

Har nyss kommit hem till Jossan, slutade skolan 11.10. Så nu väntar man bara på att Jossan ska komma hem så hon och jag kan ha lite kul.
Hade min första relion lektion idag, var ganska kul, sen hade vi naturkunskap också, där vi fick kolla på bakterier i vatten..!

Jag känner att det nu är dagsa att fixa ett jobb, är värkligen sugen på att få lite extra pengar i månaden. Det finns så mycket jag vill köpa just nu, Ny vinterjacka,Nya skor båda viner och ett par pumps, Och nya KLÄDER över huvud taget. Vi ska ju knäppa kort i skolan på fredag, tror ni att jag har nå kläder att ha på mig?? Neeej men tur att man ska få låna kläder av jossan.. Så börjar praktiken på torsdags också + att man är sugen på utgång(iigen)...!


Jobbigt

Nää nu får Josefin komma hem

image267

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0