You made my day

Vart ingen utgång igår, var så trött, jag & Kristoffer gick och köpte ostbollar & coola, sen kollade på tv istället, sen hade vi tvätt-tid också, så nu har vi massa rena kläder, men vi glömde att aätta på torktumlaren när vi skulla torka lite kläder så när vi kom ner var dom kläderna blöta, så det var bara att ta upp all tvätt och hänga upp allt i lägenheten.

Idag skulle jag träffa Mimmi,Lisa & Ida men orkar inte, så det blir en hemma dag, sen ikväll ska jag nog hem till Jossan, har hört ryckten att vi ska hem till Rakel & dricka öl, sen gå ut. så får hoppas på att jag blir sugen tills på kvällen. annars sitter jag nog hemma & äter chips. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0