Onsdag,

Har värdens mensvärk, har så ont, ibland hatar jag att vara tjej/kvinna, nu vad jag är, haha! Som igår hade jag mensvärk fast jag inte hade fått mens äm, as konstigt, men aja, naturens gång.

Vad ska hända idag då? Jo jag ska kolla på tv & bara ta det lungt, plugga lite relion & projektarbete. Sen kommer Kristoffer hem efter jobbet, och om han jobbar över ska jag komma ner till hans jobb och hålla han sällsakp, får se vad det blir för mat ikväll, igår vart det ju pizza, as gott har min en liten bit kvar jag kanske ska värma och äta nu. hehe.


NI FÅR MIG ATT SKRATTA...




Är lite sur just nu också på en nära vän, att DU inte kan hålla truten, Jag sa en sak till dig bara för att DU inte skulle säga det till någon annan, DU lovade att inte säga något.. Nu vet jag att det var första & sista gången jag sa något till DIG. Hoppas du läser det här så du får något att tänkta på, tänk om jag skulle gå runt och berätta allt DU har sagt till mig, Hur skulle DU känna dig då? Ååå jag är så ARG...!


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vilka

2007-10-10 @ 11:44:12
Postat av: jossan

älskar dig

2007-10-10 @ 22:12:25
URL: http://josefin88.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0