I've kissed your lips a million ways

Oj har inte skrivit på länge, men i måndags hade vi prov på bordsdekuratione lektionen, gick bra, sen efter skolan var Mimmi & jag på möte på Lotus om studentskivan, vart suveränt. Så den 28 Maj ska vi ha studentskivsa HR3AK & HR2BK, känns så himmla bra, det ända karavet dom hade var att vi skulle sälja 100 biljetter. Lätt som en plätt..!
Sen efter det gick vi hem till Mimmi där hennes morfar hade gjord gröt till oss, så efter gröten gjorde vi kladdkaka och mnsade i oss, hade en trevlig kväll, sen åkte jag hem till min kära pojkvän, kollade på tv, och sen sov.
Igår vart det en lugn dag, Mimmi kom hit runt 14.00  så då gick vi på stan, kollade på kläder vi ska ha på Haloween, sen köpte Mimmi en tröja och jag köpta popcorn. Gick hem till mig och myste, gjorde god mat och käkade glass,chips...! Vi var nere på kristoffers jobb okcås och röjde. hehe- Sen kollade jag på Desperate, medans Kristoffer satt vid datan.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0