Inspiration of the day

En jobbigt kväll, men blev bättre sen =)

Vaknade, åkte till skolan, sen åkte hem, sitter nu hemma & ska snart gå och göra någt att äta, sen ska jag kolla på sjunde himlen & One tree hill, sen ska jag laga wock tills ikväll till mig & Kristoffer. ska kolla på tv hela kvällen och bara mysa, plcoka upp lite i lägenheten nu också . Men det går fort..

Sen imorn blir det skola & kanske utgång, Min så kära vän Mimmi har blivit festfixare på Lotus så hon fixar gästlistor mm. Så jälva kul, jag vill också! hehe

Köpte kransen jag gjorde igår på bordsdekurationens lektionen, så nu händer den här i lägenheten, ska hänga upp den på utte dörren sen. Men Kristoffer är rädd att någon ska ta den. Gulligt va?


image359


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0