Hallelulja moment!

Sitter nu & kollar på OneTreeHill, Har kollar på Sjunde himlen också! Och så har jag pratat med mormor, precis det jag behövde, och snart kommer Krisoffer hem, så då ska jag börja med middagen som är lövbiff med potatisgratäng, vitlöksbröd (hemma gjorda), det förtjänar min man. efter en lååång jobbardag..

Imorgån är det fredag och då ska jag ta det lungt, gå på stan med Toffe efter skolan och köpa linsvätska, var in på en synoptik idag där min linsvätska kostade 120 kr...!  Asså för en linsvätska, medans Kristoffers linsvätsla kostade bara 80 kr. det brukar min göra lixom, så jag måste gå och leta efter ett blillgit ställer här i Stockholm. och det kommer ta tid...!

Har druckit 3 koppar te idag, jag gillart..! Var förbi Indiska idag en sanbbis på vägen hem, då hittade jag mitt favvo te. Chai-te!!!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0